mmmm

De 2 senaste dagarna har varit riktigt jävliga faktiskt.
igår skulle jag ju då ta ut staven, då hade läkarn skrivi mej på fel tisdag, så jag får snällt lunka dit nästa tisdag igen.. De suger eftersom jag var så beredd.
Var på salongen med. tror att jag får platsen, men man ska inte ropa hej förns man är över bäcken osm man säger... Men jag trivdes bra. och från vad de själva säger så tror jag att det kan vara riktigt bra! =)
Sen var det projektarbetet ja.... Det blev ingenting som jag planerat överhuvudtaget... men kanske kan det här sättet bli lika bra!?` Jobbigt bara om det är så att stämningen ska bli knas. För det vill jag ju absolut inte!!!

Sen blev det käk hos linn. Smarrig kycklig med ris. =)

Pratade med jacob igår med. Kommer inte upp i helgen :/ Jobbigt, men kanske kan åka hem nästa helg ist. Får se hur det blir.


Idag är det lååååång dag.. lång dag med 3 lektioner... :P Svenska, religon och kundteknik. Vet inte hur jag känner för den här nya klassen dom har lyckats sätta ihop. Förhoppningsvis kommer man att kunna jobba ihop riktigt bra!

Det har väl varit så att jag har varit lite deppig den här veckan. Inte direkt meningen.. men jag vet inte vad som e så fel. Bara en känsla långt inuti som svider... Men det går väl över som allting annat.

Nu ska jag dra på mej lite kläder o sen bär de av neråt tåget.

Försök att få ut det bästa av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0