nu jäklar!

Sitter här och väntar på att dra mej neråt tåget som vanligt.. gick upp aningen för tidigt idag. :/ inte sovit som någon prinsessa direkt. kattfan har trängts med mej inatt....

Jag har bestämt mej för att idag ska det vara första dagen på resten av mitt liv! Jag vill inte vara den jga varit sista halvåret! deppig och trött. Varför ska jag ens vara det? Det går alltid ut över alla andra. Kan lika gärna se till att få bort de där tråkiga tankarna.
Det som hände ligger bakom mig. Även om jag aldrig glömmer, och fast att hjärtat har många ärr så måste jag ju läka. Ge mej själv den chansen att få må bra! =)
Det går ju bra nu! Undrbara vänner.
Kul att ha Geso tillbaka! Du får inte försvinna sådär ifrån oss igen!!!


Saknar Sandra till 10000000000!!!!!!
Så otroligt jobbigt att vara långt ifrån det man känner till och dem man har närmast hjärtat,

JAg brukade faktiskt tro att jag hade alla svar, men nu vet jag ju att livet kan vända runt helt utan att jag är beredd på det.
Och jag är för stolt för att berätta hur dåligt jag mår. Vill inte ha någon som försöker beskydda mej. Vill klara av det själv. Jag har redan varit igenom så mycket skit!


Jag kommer hitta min väg. men just nu nöjer jag mej med att ta steget framför det andra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0