Onsdag

Dagen blev lite bättre än vad jag trodde faktiskt... :O
Religon o svenska nu på morgonen och efter det var det kundtekniken. Faktiskt så tror jag att klassen kan bli bra... även om det är några personer sm man kanske inte helt kommer gå ihop med... Men så är det ju överallt. =) Men jag tror att de flesta e riktiga pärlor! haha =D

Efter skolan var det raka vägen hem. Jäkla skitväder
är trött som bara den.. men kan ju inte gå o lägga mej redan.. då blir det nog stora problem med att sova hela natten ut.

Åker nog hem till Norrköping nästa helg. Natta och Anna skulle ju dit med, så då får jag passa på när jag har lite sällskap på bussen ner, förhoppningsvis =)
Skönt att kunna träffa Jacob o Frida o Johanna... saknar er JÄTTEMYCKET nu!

Förstår inte hur man kan känna sig så ensam i ett rum fullt med människor.

Det är dagens stora fråga. Kanske komemr jag på det när jag vet vad det stora tomrummet jag känner inom mig borde innehålla....

Nu blir de väl att titta på tv en stund, hoppa in i duschen o ringa Jacob <3

see ya!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fatta hur mycke VI saknar dig då ! <3 aaaaapmycke !

2007-09-13 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0