permanentjäkel

Helgen var hyffsad. Skönt att bara ta de lugnt. Fick undan massa plugg jag hade lagt åt sidan. Sen hem till LInn i söndags. Klippte henne o färgade Sara. Behövs en omgång till. Men de skulle vi ta hand om på tisdag =) Sen blev det att käka pizza o snacka lite skit. KOm hem skapligt sent så lite jobbigt var det att komma upp imorse.

Missade näääästan tåget :P
Frida och jag hade permanenten - Skönt att ha dej tillbaka glader - Blev cpgalen. Var ett tag sen jag rullade så snitsen hade försvunnit en aning. Ville slå kammen i skallen!!!! Men som tur var så blev resultatet bra. Så slutet gott......
Sen har jag bara varit hemma. Pluggat lite nu igen.

Imorgon blir jag ledig. Ska ta ut p-staven imorrn förmiddag o sen hade vi inga lektioner efter 12, så ska göra klart Sara i håret. Inte alltid lätt att gå från blond till brun :P men de löser vi. =)

Det finns en tjej... som går mej på nerverna.....
Möjligt att ett mord kommer begås om hon inte kan lära sej att hon inte alltid vet bäst. Vad vet hon om vad jag tycker, tänker eller känner.,? SÅ får hon för sej att hon vet hur lång tid det tar för mej att komma till skolan?!
Jag måste, och kommer att säga ifrån......
Alla som verkligen känner mej vet att det inte är någon större idé att käfta med mej. Kan vara grymt dryg och snabb i käften.... Bara det att jag inte vill lägga nån energi på människan.....

Häääärlig vecka framför mej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0