sjuk..!?

Igår var det en seg dag i skolan.
somnade på naturkunskapen.. det gillade inte sigge... fruktansvärt pinsamt. Tur att Anna väckte mej, annars hade jag lätt legat kvar där o sovit ännu :P
Så hade ja en jävulsk huvudvärk på köpet. Mådde riktigt illa igår, och det kom från bara ingenstans.
Men trots det skulle jga minsann med Frida en stund på stan, måste ju ha ett par skor... Mådde ritktigt dåligt då med.
Käkade på burger King nere på plattan. Middagsunderhållning fick vi oxå, 2 som slogs.. Fattar inte hur man orkar. !!
Sen blev de att ta tåget hemmåt, somnade direkt o vaknade i vallentuna. Tur att jag inte missade min station. :P Så var jag ju så jävla trött o mådde skit när jag kom hem. Gick in i duschen direkt o sen gick jag faktiskt och la mej. Vaknade utvilad i morse vill jag lova. Skönt som attan!
Så nu ede dags för skolan igen. Har projektarbete igen. Har fått ihop nästan alla modellerna jag vill ha. =) ska vi se om lokalen e fixad med :P hahaha

haaaade bra!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag saknar dig maaaary <3

2007-09-25 @ 11:17:21
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0