söndag igen

jaahaaja... så har heeela helgen hunnit gå.. jäkla skit att det ska få gå så fort....

i fredags så var jag bara hemma. Moster och hennes man var här så det blev middag o lite sånt...

i lördags var jag lagom stressad. Gick upp o duschade. stressade iväg till mörby för att möta J och köpa hårfärg. bussen blev försenad och vädret var bak o fram :/ Sen hem till henne i danderyd i all hast, fixade henne i håret och hon la uuuunderbart smink på mig :) Skitkul. Käkade och snackade lite skit. Hela hennes garderob ligger väl nu på hennes golv efter vårat riv o slit . haha Sen vidare hem till K. Käkade och satt o snacka lite skit. Underbar kväll helt enkelt :)

idag var det full fart igen. Mötte jonas vid skärmarbrink vid hans nya lägenhet. spännande att se den klar sen! :) Sen hem till hans gamla lägenhet vid tekniska, fixade honom i håret, o sen hem!!
                                              hem kära hem
känns som om det var evigheter sen jag var hemma. Haha skönt att skutta in i duschen och på med mjukiskläderna.
Det har varit en jättefin helg! O tack kääära vänner som har gjort den såå bra som den blev =)


imorgon ede skola igen. Bäst att gå o lägga sig snart. så att man inte gör en repris av förra måndagens sömnstund på naturkunskapen. ajabajja!
Tror att de har löst sig med skivan och allt nu iallafall. Håller tumamrna. Börjat kolla upp hur mycket av mina vänner osm ska ha biljetter :) Kuligt att ha alla samlade på samma ställe för en kväll =)

Nu ska jag lyssna på lite musik och varva ned :)

c ya´ll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0