söndag...

Helgen har varit allt annat än lugn.
I fredags åkte jag tidigt hem till Norrköping. Skönt att inte ha så mycket folk att trängas med på bussen :)
Så gick jag in till stan o mötte geso, som by the way såg gräslig ut i håret. :P Gick och käkade, snacka lite skit och sen skuttade vi hem till far min, färgade en helgrym frilla och klippte till det rejält. blev somen helt ny geso ;P

Sen mötte vi upp Jacob, jag gick hem, fixade mamma i håret direkt o efter det blev det att skutta i säng. Helt slut


På lördagen så fick jag åka hem till Anneli direkt, klippte o färgade henne med, o efter det tillbaka till pappa, träffade lillasyster, som faktiskt är nära på att växa om mej nu... klippte o färgade henne med. Åkte hem till mamma käkade jättegod mat tillsammans med henne och jacob, snacka lite mer skit och gick o la mej heeelt utmattad igen.

Idag var det ännu en tidig morgon. Eller ja.. iallafall om man tycker 11 är tidigt en söndag., Hem till Anneli igen för att klippa Carita. og en kaffe o pratade om livet. Hur jag trivs, hur jag mår o vad jag vill göra med mitt liv. Inget bra svar på något av de samtalen direkt...
Efter det hem igen o käkade pizza med mamma o jacob. Det var jag väl värd efter den här helgen? :P
Sen fick jag stressa ned till bussen igen, mötte natta och clara som hade varit i norrköping o festat. Skönt att ha någon att prata med under resans gång. Natta gick pang på rödbetan med gubben brevid henne o somnade gott på hans axel! ;D hahaha niiiice!
Så nu har jag ätit.. igen :P hahaha O ska skutta in i duschen.
Imorron ede skolfoto, mindre roligt, men ett ont måste eftersom de faktiskt är sista året. =)

ta fram dina positiva tankar. Nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0