Söndag

Joo nu sitetr jag här då. Har precis som de flesta av mina vänner fastnat för det här med blogg. Ganska skönt att kunna skriva av sej lite. :)

Helgen har varit helt okej. lite slö kanske.
I Fredags mötte jag upp Frida i Vällingby o åkte sen ocj käkade på en resturang i Bålstad. Myspys. Sen drog vi hem till henne, käka popcorn och såg på masjävlar. :)
I lördags sen så började Frida jobba och jag åkte hemmåt, Moster med familj var här när jag kom, så jag har försökt roa min lilla kusin så gott som de går. Tror att jag har lyckats ganska bra.
Idag nu då så ede ju söndag.... Otroligt vad en vanlig dag kan vara så seg. :/

Imorrn ede skola igen. Hoppas vi kan få ordning på det där med skivan och allt. =)

Ska ta ut min p-stav på tisdag.. e lite nervös i magen, har aldrig gillat de där med sprutor o grejjer... Usch. Men överlever förhoppningsvis :)

Så det här var då mitt första inlägg, och fler lär det väl bli. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0