diet

Jag tänkte skriva hur min diet ser ut den närmaste tiden ... det är verkligen inte kul.. eller gott för den delen!

Frukost:
                 1/2 dl havregryn (gröt)
alt.           1 äggvita, en äggula
proteindrink 20g.


mellanmål:
                1/2 kesella lätt + funlight, 1/2 avokado
alt.           1 knäckebröd med kalkon 4 skivor

Lunch:
                
1/2 laxfilé, broccoli
alt.           1/2 kycklingfilé
alt.           couscous el quinoa


Mellanmål:
                1 fullkorns bröd eller knäckebröd med kalkon, 3 skivor
alt.           1/2 kesella lätt


Middag:
                1/2 laxfilé med broccoli eller gröna ärtor
alt.           1/2 kycklingfilé


Kvällsmål:
                1/2 kesella lätt
proteindrink 20g


Alltid 20g proteindrink efter träningen

Träningen ser ut såhär:
Styrketräning 3 gånger i veckan, helkropp. En dags vila emellan.
Promenader varje dag i veckan mån - sön, snabb powerwalk minst en timma.
De dagar du styrketränar kan du gå 40 minuter efter styrkepasset istället för powerwalk på en timma.


Måste säga att jag är otroligt taggad, maten har jag ju hållt i 4 dagar nu, så jag är väldigt positiv. Har ingen aning om hur jag ska palla gå en timma powerwalk idag bara. Har ju sån jäkla träningsvärk så att jag knappt kan gå normalt. 
Ska försöka få med mig morbror ut och gå en runda. Troligtvis får jag tjata galen. Men det är ju inget roligt att gå själv... :/

skriver senare om jag inte dog på vägen :P


  


Kommentarer
Postat av: Anonym

joo de ska vi väl klara hoppas jag! ;)ha en bra helj pussigull*

2008-04-12 @ 18:20:23
URL: http://malliee.blogg.se
Postat av: Sandra

Baaby! det här fixar du ju kanonbra !:) Du kommer må så bra om ett tag hun! häng i! PussoPuss

2008-04-14 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0