Härliga Måndag

idag har det varit en underbar dag!
Började med att det var varmt och skönt ute! Vilket är ett plus!


Har varit sjuk så länge att det  var riktigt skönt att få sova ut en hel natt utan att vakna
med smärtor eller att man hostar så mycket att man väcker sig själv!


Så pratade jag med Bea. Kul att höra att hennes födelsedag blev perfekt!!!! :D Sen var det tur att jag fick en uppdatering! Prov och mösspåtagning på onsdag. Möspåtagninen missar jga inte gärna.... Även om jag ser ut som en riktig tönt i min mössa........ ;)

       


Sen åkte jag till mörby. Satt o fikade i den varma luften med goa tjejer i väntan på Jannie....
image131   image132



Tillslut kom hon. Då blev det middag och efter mycket folie i skallen blev hon riktigt fin!

image133

Så fick jag nys om en lägenhet. Håller tummarna för att den blir min. Den var ledig med så jag kunde flytta in närom helst. LÄngtar tills det blir morgon då jag kan ringa till mamma och berätta! Vore  så jäkla skönt om jag kunde få den! En 1a på 55kvm, är väl inte helt fel!? Duger till mig iallafall. :)
Jag vill ha den!!!!


Nu ska jag gosa ned mig med katten och försöka somna. Lediga från skolan imorrn. Vilket är väldigt bra så kanske det sitsta av sjukdomen kan försvinna så att jag mår kalasbra på ondag. Synd bara att jag inte kan följa med ut och festa sen.. jäkla peniccilin!
Ska ringa til chefen med.. Löneförhandla på hög nivå!


Sov gott!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt nöjd med håret!Vi var as snygga i linkan:P Du är så go som orkar med oss! :P allt bra pöllan?Puss

2008-05-05 @ 09:47:33
URL: http://malliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0