Helgen

Igår blev jag berfordrad! :D Grattis mig!
Sjukt glad! Och lägenhet på medborgarplatsen som förhoppningsvis blir min!
Hur blev det plötsligt så bra? Man får passa på i de här bra stunderna att verkligen suga åt sig och njuta. När som helst kommer spiralen gå neråt innan det blir bättre igen.


Ikväll ska jag hem till familjen i Norrköping.

(
Blir så jäkla irriterad på blogg.se då jag försöker lägga upp bilder och det är helt ogenomförbart! )


Dags att skutta in i duschen och börja jobba. :)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du här utan att säga till :O??!
Mitt hår trillar snart av,skulle vilja rätta till det!;) men ha det bra så hörs vi!Pluttigullpussnullipuss*

2008-04-20 @ 09:08:02
URL: http://malliee.blogg.se
Postat av: maria

Jamen jag hade redan åkt nä du upptäckte det :P Sjuk som en gris dock... Men kommer hem innan min student. så då jäklar löser vi det snuttipluttan! :)

2008-04-21 @ 11:34:26
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0