in paaaain!

Jodå, idag var jag fan i mig på gymet.
Ako var så jäkla snäll med träningen att jag höll på att dö... iallafall så kändes det som det.
Kan knappt ta mig upp från en stol nu! Benen bara skakar.
För att inte tala om stretchningen. Trodde att han ville plocka av mig benen eller nåt...
Men jag är jättetacksam vännen! Du är underbar! :)

önskar verkligen att jag hade bilder som bevis....
Vi glömde skriva kontrakt dock... får ta det nästa gång

sen har jag nu fått min nya diet.. pallar inte skriva den nu.. men oj så äcklig mat! Måste bara gå och köpa proteindrinkspulvret så är jag helt klar. började med dieten för 2 dagar sen. och än så länge håller det faktiskt i sig :)
Sjukt stolt över mig själv

Hoppas att ni haft en lika givande dag som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0