jooohdoooh!

HÅLL I HATTEN ALLA NYFIKNA!

Det är Sant. Maria Askenberg ligger så gott som på dödsbädden... Känns det som iallafall.!
Var hos DOKTORN idag. Lovar att det var jätteskrämmande. Trodde jag iallafall.  såhär ligger det till:

21.55 igår kväll känner jag att det snabbt och smärtsamt slår lock för mitt vänstra öra. ajaj.
                                                              image120

02.00 ringer jag och väcker min kära mor då jag var helt ensam här hemma och frågar vad jag ska ta mig till.

05.48 är klockan sista gången jag tittar på klockan innan jag somnar stenhårt av utmattning.,

08.50 vaknar utan att någonting blivit bättre. Ringer läkarn som ger mig 20 min att hinna dit på. Rallyfart uppstår i vårat hem och Maggan och jag slänger oss i bilen.

15.00 Skojjar inte !!!!! Blir jag klar och får höra docktorns utlåtande. Han var så farsinwerad av mitt inflammerade öra att han ville ta en bild. Han gjorde det aldrig dock. Halsen kika han i kollade på mig med stora ögon o mumlade någon om att starkt penicillin behövs.

15.15 är jag klar på apoteket. Köpt mina penicillin och något smärtstillande som jag ska gurgla och sean svälja- Utsätt er aaaldrig för denna vätska... den är vidrig!

17.00 Ringer Linn och berättar lyckligt att hon fått större ansvar på jobbet idag! Grattis hunn! sen hör hon hur jag piper i andra änden. Som sagt. det låter som om jag ska dö....! :O vi lgger på för att låta mig spara rösten lite.

19.12 Jag sitter här. käkar halstabletter på rullande band. även tagit 2 alvedon emot febern. hostar och cpar mig... Jag undrar om jag kommer kunna sova inatt.... håll tummarna! snälla!!!


Ja, JAG MÅR SKIT!
katten klättrar på mig
jag kan inte andas normalt
rösten kommer inte fram utan jag låter retarded
svettas som en gris
aaaaaand so on..................


Jag tycker synd om mig själv fan.....  ; )





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur orkar du bara skriva om hur synd det är om dig hela tiden? herregud, första g¨ngen ja kika in här och första intrycket var verkligen depp depp och ytterligare depp. Kul liv...

2008-04-22 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0