nu förstår jag!

Why do i love you? Dont even want to.......

Avslutade precis ett trevligt samtal med Jannie.
Ska på middag med henne o tjejerna hemma hos henne imorron, o då även passa på att fixa till henne i håret till valborgsfirande i Göteborg! Tack för inbjudan, Ill be there! :D

image125



Hon är dock inte den enda som vill bli valborgsfin. Mina älskade Norrköpingsgosisar vill med bli fixade. Malin drar alltid på större projekt än Sandra dock.... ;)

image126


Vem ska ta hand om mitt ruffs!? Antingen får jag tvinga malin att hjälpa mig fixa lite. Eller så får jga ringa johanna som fick sitt körkort igår! GRATTIIIIIIIIS!!!!! Illa att man inte har nån bild av henne på denna data! Visste väl att du skulle fixa det! Nu är det bara bilen som fattas ;)



NU tänkte jag vara duktig och plocka in o ur diskmaskinen så blir folket här hemma lite glada... tror jag. :)


See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0