onsdag.

Jag har kommit fram till...
att jag hatar skolan
att jag aldrig kommer arbeta som frisör
att jag har vuxit
att jag har ett jäkla bra jobb!
att mina vänner finns i vått o torrt, vilket gör dem till världens bästa

Måste försöka få tag i chefen sen. HIttat en tjej som gärna tar över efter Bea på nk ! :) Men ska ringa o kolla så hon inte redan hittat någon...

Fick mailsvar igår från katrin, jäklar, Det var sant. Kunde knappt tro det! Kan gärna extrajobba med de grabbarna! :D Heta varelser! Det kan jag lova...... ;P skämt o sido.. eller inte... :D



När jag satte mig här kändes det som om jag hade jättemycket att skriva... Nu märker jag att den känslan inte riktgit var rätt...
Snart helg. Skönt! Linn hörde om jag skulle med på skiva, men det fick jag säga nej till! Ska ju hem till mammsen! :)
Saknat familjen ganska mycket faktiskt... Så förvirrad över hur det ska bli efter studenten.. Lång historia.. Men jag ger mig inte,. Vad alla än har för åsikter så vill jag bli jurist. Förstår inte hur någon kan tycka att jag ska vara kvar på nk och med phyto... Vad skkulle jga tjäna på det..?
Tur att jag ska träffa chefen imorrn så att jag kan reda ut lite frågetecken!


Nu ska jag ut och gå min dagliga lngpromenad... Jäkla viktnedgång.. att det inte går snabbare :(
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0