pisspottablä

Idag har jag varit ganska duktig med träningen faktiskt. Tillbaka till gymmet och träning med ako på onsdag. Lite smårädd redan. Han blir ju galen! hahaha
och med min träningvärk vet i fan hur det ska gå....

överlevnadöverlevnadöverlevnadöverlevnad

Trött på skolan som bara den.! Orkar bara inte.
Ska tillstudievägledaren igen den sista april nu... Ska söka komvux o de där. det blir väl så att jag väljer att inte ta ut ett slutbetyg utan söker in i år, kommer jag inte med på de kurer jag vill läsa så får jag vänta ett år. Som tur är så kan jag då välja att plocka ut mitt slutbetyg.. även om det nu inte blir några fantastiska poäng på det pappret...

så måste jag träffa chefen och berätta om hur det ligger till med komvux, flytten o allt det där. Förstår om hon tycker att jag krånglar till det då jag helt plötsligt kankse inte kommer bo kvar...


Pallar inte skriva mer nu. Folk är på ett jäkla humör idag... tror det smittar av sig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0