tjolahopp.!

Penicillin måste vara bästa uppfinningen! Ingen smärta i öronen nu. bara halsen, Men kan leva med det ena så att säga!
Såidag tänker jag faktiskt gå ut i solen lite!!! :) Det har jag lääääängtat efter sen i fredags eller nåt. hahaha
jihuuuuu

                                                          image121

jaa, jag blir väldigt gnällig när jag är sjuk. Vet det. Tack för den smidiga kommentaren! :)

På söndag är det sskiva på blue moon bar. Vill verkligen gå som om inte penicillinet tar död på det sista basskiluskerna med så blir jag väldigt ledsen!!
Linn har ju varit på hugget  om den där skivan et bra tag nu. Så jag vill ju oxå följa med ! :D Kul att Rosa skulle komma med. Någon som jag känner iallafall. Haha


Nu är det vakna med the voice på tv. Fråga Olle , Olle är där. Så roligt när folk ringer in. :D

Nu ska jag värma min kopp med blåbärssoppa, ringa till mammsen och berätta att det är liiiite bättre idag och sen ska jag försöka njuta av det fina vädret :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah baby men själv tror jag på kroppens naturliga medicin.............. (alkohol) ;D

Nee men hörrö hjärtat bli frisk nångång då o så kommer du till norrpan till valborg hoppas jag!?

Uppdaterat min blogg förresten TIHI Puuuusss Älsk!

2008-04-24 @ 18:12:25
URL: http://sandrasord.blogg.se
Postat av: maria

Men Sandra. Du e alkis!

Nooope. Blir inget norrk under valborg! Vad skulle jag där o göra!? :O

ska kiiika in vettu!
Pussli!*

2008-04-24 @ 21:55:57
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0