trött...

Äntligen kan man skriva igen! Har varit svårt att inte kunna skriva i bloggen. Trodde jag hade så mycket att skriva.. men det har jag väl egentligen inte...

Helgen var kalasbra! Partyparty på fredagen och hemmagos på lördagen- Var inte hemma förns 8 på morgonen.. haha då ere party! :)

Nu är klockan 04.20 och jag sitter fortfarande vaken.. Inte klokt. men jag har verkligen allvarliga sömnproblem. Aldrig blir jag trött då det är dags att gå och lägga sig. Och nu är det ju ingen vidare idé med det...
Så nu sitter jag och väntar på att klockan blir 6 så jag kan hoppa in i duschen, göra mig klar för skola o sen dra mig till tåget...

Imorgon ska jag jaga tatueringstid! Har hittat tatueringen som jag vill ha och då vill jag ha den NU genast. Har inget vidare tålamod med såna saker...

:)


Nu ska jag kolla om det finns något att glo på på tvn...


Sovit gott? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0