trötter

Idag har jag faktiskt varit ute lite.! :D Jag är fuuuull av vårkänslor! Nu ska jag e till att bli frisk! Har legat hemma i en vecka., Man blir tusan galen! :P

Lillasyster har hamnat i trubbel med skolan.  Hur lyckas du unge!?  Var snäll mot de andra barnen!

Ska ringa till Linn o berömma henne lite sen! Måste betla in till hennes skiva med. JIsses om jag i nte blivit frisk tills dess.. :O hemska tanke. Men då går jag ändå! !! Kan inte missas!


Katten fick flippen här hemma idag med. Hoppa på folk o bet o grejja. Gjorde ont.
Totalt vansinnigt! :P men han är världens sötaste ändå! Tur att han finns!



Nu ska jag se klart på efterlyst. Älskar detta program!


image122



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0