äntligen Fredag

idag känns det mycket mycket mycket bättre!

har haft en jäkla bra start på jobbet.
Om man ska jämföra med de andra dagarna så att säga... :p
Då känns det som man avlastat en stor del av arbetsdagen!

har varit lite jobbigt att alla planerat sig tokiga över kvällen, då jag vet att jag inte kan följa med.. :(

Tokiga som folk e på det här bygget så , med anledning att fördryck saknas så rotade Calle fram några flaskor glögg som ska värmas och ner i termosar för att ta med...
Diggar den idén. hahaha mysigt i detta väder!


      
     plus       = MYS :)










Men när jag slutar ska jag hem till Jannie och mysa. Så man kan väl säga att jag kommer ha en helt okej dag jag med...
 :)




Sen så är det helg min vänner! Helg innebär en jäkla massa flytt för mig. Måste ringa Anneli igen så att hon inte har glömt bort att hon ska hjälpa lilla lilla mig :)
En del människor jag har i mitt liv är obeskrivligt underbara!



Jag saknar en del vänner väldigt mycket.!
Känns som en del aaaldrig hör av sig, om de inte behöver hjälp eller vill ha någonting.. Tror att det finns iallafall en person som känner sig träffad redan där...
Det är som om att man bara duger i perioder...
Tycker det är så dumt!
dumt dumt dumt dumt dumt dumt dumt dumt dumt dumt
Jag blir lite ledsen...


Nu jävlar serrni!
Nu ska det tjänas pengar. lunchen är slut, lunchmötet är avklarat och jag är i gasen!



TJINGELINGEN!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0