Det är inte sant!

DET ÄR INTE SANT!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt otroligt!


Precis när jag lagt upp det senaste inlägget tar jag upp telefonen ur väskan för första gången idag..
Ser smset:

"  Hej maria, du kommer nog inte bli glad av det här smset, men jag ligger sjuk och kommer nog inte upp i helgen "

Fan fan fan

Anneli var ju den enda hjälpen jag hade! :(


Vad gör man i en situation som denna? För snart hyr jag en hel jävla flyttfirma!

Och att tanten hemma inte ens har kunnat erbjuda sig hjälpa till som igår när hon var hemma hela dagen var ju fantastiskt! :S
Undra om hennes egna barn flyttade hemmifrån med grejerna i en skottkärra...!?

                                          




jag måste verkligen sluta om den människan!
Hon går mig på nerverna faaaast att jag inte behöver se henne!

Det är duktigt!





Visst är det lite roligt hur det blir sådär!?
När man preciiiiis tror att allting kommer lösa sig.. så bara: " NEEEEEEEEEJ "


Jihu, här ska jobbas så man glömmer skiten...
jag ska aldrig aldrig aldrig mera flytta! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0