det är så det är... då och då



En vän ringde till mig idag, en vän jag inte pratat med på evigheter känns det som.. men det var väl senast i torsdags vi pratade....

Hon skulle på dejt.
Aldrig har jag hört henne så nervös!

Glöm inte att ringa mig sen gumman, vill höra alla smaskiga detaljer! :D

"Spotta ut tuggummit innan"
"ja, mamma"


Tänk om jag skulle  våga mig ut på dejt nångång...
Kommer troligtvis aldrig att hända igen
Det är lite sorgligt att en tids bortfall av kärlek kan göra med en människa.
Jag har inte haft det på evigheter o saknar det inte ens
Håller jag på att bli känslokall!?
Hoppas inte det
Väldigt skönt att vara så totalt oberoende av någon. Det är någonting som alla borde vänja sig vid innan man går in i ett förhållande.
Jag anser, att om man kan trivas med sig själv på egen hand, innan man går in i förhållandet så har man lättare att inte klistra sig fast vid den personen 24/7 och reta upp alla fina vänner...
Låter jag som en feminist nu med!?

Bäst att lägga ner detta innan det spårar ur helt!

Men någon dag, en annan dag det vill säga, ska jag  nog ge mig ut på banan igen.
Bara så jäkla trött på lama  komplimanger.
Jag vill inte ha ett förhållande på  bra länge.
Om jag säger det tillräckligt länge kanske det är någon som tror på mig!?

Men lite avis blir man ju när tjejerna springer på dejter stup i kvarten ;)


Tjingelingen



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0