disney!



JaJa, kalla mig nörd, men ooooj så många fina sånger disney har till sina filmer!
Ingen kan ju säga att den här inte är fin!?
ÄLskar den!



yeah!


Pratade med Sandra nyss, och du din lilla fiiiis, inte nämnde du att Jonas hade hört av sig! hahaha
HOppas på att hon hinner hem o har tid att träffa mig innan jag åker hem till sthlm igen.. Kommer sakna ihjäl mig efter skitungen annars!

Plockade ihop mina saker förut, har lite kvar. så jobbigt.... vet inte vad det är med mig. Känns som att jag åker hem till ingenting... !? what the hell!!!?

Ikväll är jag en riktig gnällspik, usch fy o blä!


Ska försöka få tag i Kimmi med så jag hinner träffa henne nåt innan hon drar hem till USA igen... Varför är du så svår att få tag på din skitunge!? :P

Nu ska jag gå o kolla på ett gäng avsnitt av desperate housewifes, för Frida Och jag lär ju inte kunna fortsätta se ihop mer.. Och vi som tajmat våra housewifeskvällar så jäääkla bra! :(


Sov Sött!


Kommentarer
Postat av: cammie

sv: tackar*

2008-08-04 @ 12:14:42
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Kimmi

Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i miss u

2008-08-04 @ 12:54:26
Postat av: maria

jamen kimmi för tuuusan!? Var håller du hus? :O

2008-08-04 @ 13:14:31
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0