grått...



Nej, färgen på himlen är inte speciellt inbjudande idag inte!

                          

Gjorde en liten rolig upptäckt härom dagen då jag skulle ta på mig skorna...
Frida och jag har nämligen nästan likadana skor.. så gissa om jag inte var smartare än att få med mig bådas högersko!?
O vänsterskorna ligger troligtvis hemma hos henne! haha
Så jäkla dumt det blev!

     haha , jäkla skit....



Vårat lilla badrum börjar se ritkgit fint ut :)
kaklet är ju till stor det på plats iallafall. Golvet o lite smått som saknas innan man kan ta in all inredning :)

  

Så snart det lilla är klart så ska det börjas med det stora. kan knappt vänta! :D


Nu tänkte jag gå o göra en kopp kaffe i väntan på att Jacob o anneli ska komma hit.
Imorrn ska jag få min efterlängtade kroppsläsning. Ska bli så jäkla intressant!!!!
Väldigt nyfiken ....




Tjingelingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0