hem kääääära hem


Japp, nu har jag precis kommit hem till Stockholm igen.
Och vilket kaos det var! jisses!

Våran söta, kära katt är hanig utan bara fan o markerar revids för fulla muggar, dvs ÖVERALLT, vidrigt.
Kastrering sker möjligen på torsdag. MOAHAHA
Sen var det ju så att han i söndags haft dambesök här som bestämde sig för att rymma hemmifrån.. Vilket resulterar i att hennes ägare mår skit, maggan sover ute i hammocken för att hoppas kunna se en skymt av var det lilla livet befinner sig, och mitt rum är heeeelt upp och nervänt!
Uppepå det renoveras nu badrummen!

Gissa om jag kände lättnad över att komma hem!?
Herreherreherreguuuud!

Meeeeen, det kunde ha varit värre dock! :P

Tågresan var inget vidare kul,

Fick åka baklänges.... och sitta ytterst,,
Som tur var så stal/lånade jag en bok ifrån Frida som jag hade att läsa... Du får tillbaka den en annan dag gumman :P

Bakom stängda dörrar

 Någon som läst den!?

Den gjorde mig så jäkla arg, kunde läsa nääästan hela boken på bara den här resan.
Inte klokt vad en del gör emot sina barn.....


 Nu ska jag gå in i mitt kära rum. bädda, äta lite melon o sen ska jag bara slappa, orkar inte ens packa upp idag, Gör det imorgon.... eller nåt :)




TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0