Hujeda mig!

När jag kom hem idag så var det bara att sätta igång.

Mamma, lillebror, moster och mosters goda vän var här på besök :D
Blev grillning och annat mummsigt

Sen var det bara att sätta igång med håren..... :)
Mamma fick sig en uppfräshning och moster fick näst intill en makeover med lite nice färger !

Bilder får komma senare dock. orkar inte lägga in dem nu. är såååå  trött Har varit en lång och jäkla jobbig dag.
För er som  vet vad det handlar om kanske har lättare att förstå..

Mår verkligen ine bra av detta. Men skönt att det är gjot nu iallafall. hade inte kunnat vänta en vecka till!!!!



IMORGON ÄR DET FLYTT!
JIIIIIHU!

Då är det sängen och alla stora möbler som flyttas!
Ska bli så skönt att kunna inleda veckan i ny miljö. Min egen miljö



Det var skönt att mammsen kom upp!
Har saknat henne väldigt väldigt mycket!
men vaaaaaar e pappsen!?



Nu måste jag sova. upp relativt tidigt imorron igen..


Sussa sött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0