huuhuuu

Nu har jga lugnat ner mig lite...
Fortfarande väldigt arg dock..!
Fattar inte hur man kan göra  så! när jag har bett om någonting för att... jaa va fan.. skitsaksamma

Det blir inte att följa med jobbet iallafall. Det blir det faktiskt inte.
Skiter i vad ni säger!
Jag klarar inte av det här längre.. det får bli en kväll hemma hos jannie istället o hjälpa henne och hennes kompis med håren. kan jag ju tjäna lite extra pengar med så jag kan betala för släpet själv! det får bli så! :)
Jag kan om jag bara vill!!!!!



Ska ringa Johanna och vara lite ledsen sen tänkte jag.. eller  ja.. först ska hon få berätta hur första dagen på  jobbet var :D
eller andra dagen blir det kanske...

Man brukar må lite bättre då :)


Sen ska jag ringa till Cicci och säga att hon inte behöver hämta mig efter partajjet med jobbet.! :P Helt otroligt hur det kan bli såhär!
Jag trodde att alla skulle kunna vara glada och snälla och hjälpa till med min flytt, ingen har ens erbjudit sig att hjälpa till.
Nu pratar jag inte om er vänner, ni har varit mer än hjälpsamma! :)
Pratar om de vuxna personer jag har i min närhet...
Att de kan tro ungefär att jag kan klara av allting på egen hand..

man kanske ska ta det som en komplimang!? :)

I vilket fall så gör jag inte det direkt....


Nu har jag johanna på tråden..

Tjingelingen!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om dig :D

2008-08-29 @ 06:44:14
URL: http://johannana.blogg.se/
Postat av: maria

Jag tycker om dig med snuttan! :)

2008-08-29 @ 11:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0