jihuuu

Idag fick jag iväg min första order.. ganska stor.
Kom upp i min dagsbudget :)    enligt mig är det tillräckligt bra !

                                            

Med tanke på hur det gick igår......



Sov hos en kompis i solna inatt. Fick sova över en timma längre! Tror ni jag har varit pigg och glad idag!? :D Helt underbart.! Och så står solen uppe med... VILKEN UNDERBAR TISDAG! :D


När jag kommer hem blir det till att laga matlåda, duscha och sova... den vanliga rutinen. Börjar bli tröttsamt. och ändå har det inte ens pågått mer än lite mer än en vecka... :p


nu gäller det att jobba på...
Hoppas ni har en lika bra tisdag!

TjolaHoppTjolaHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0