jippie!

Idag ör det fredag ... Det betyder att helgen börjar omo några timmar... ca 8 timmar för att vara nååågot exakt.

Har precis haft morgonmöte, resulterade i tävling...

Förmiddag:

tjejen med högst snitt i poäng innan lunch vinner middag med vinnaren i killaget

Eftermiddag:
Tjejerna mot killarna..
Vinnande laget får en vinbox att dra i sig efter jobbet...

  YES, vi tjejer kan ta hem det... Skriver och uppdtaerar senare hur resultatet blev!



Vi har mycket att skriva i kalendrarna här på jobbet... bland annat:

* 5e september = Åka finlandsfärja

*3e oktober = pubkväll på kontoret

*7e november = pubkväll på kontoret

*12e December = pubkväll på kontoret

Med andra ord så ser jag faktiskt fram emot vissa fredagar här på kontoret. Folket är ju otroligt kul. har aldrig haft såhär kul varken i skolan eller på tidigare jobb!

                                                                 


Hahahahahaha
Jisses
"- Aaaaarrrnballe....!?...... Neeej haha nu blev det fel!

jisses... jag har en sån jäkla dålig humor!


Idag ska jag ta och betala tillbaka till Emelie här på jobbet med.! 70 kronor är det väl tror jag.. Har glömt hela veckan efterosm jag slutar en halvtimma innan henne och vi sitter inte ens i samma kontor....
MEN IDAG SKA JAG INTE GLÖMMA! DET KAN DU LITA PÅ =)


Vädret är inget kul idag....
det är grått...
kallt...
regnigt...
Ingen solmysig fredag inte!

Ikväll kommer moster och hennes man upp från norrköping, Så då blir det grillning och lite skitsnack :) Skön o lugn fredagskväll med andra ord.

                                     
  Myspys


Nu är det dags att jobba tokig. Sitter o ritar här i mitt block lite under tiden..



ITS FRIDAYYYYYYYYYY!



Tjolahopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0