måndag

Ny vecka - nya tag


Sitter här på jobbet, var precis på rökpaus och drog med en latte tillbaka till min plats.
Guuu så sega måndagar är!


Har ni haft en bra helg allihopa!?
MIn bestod i så gott som endast av slapptid! Har inte gjort nånting kreativt överhuvudtaget! tvättat.. det är väl i princip det jag ahr gjort..
Snacka om slött....

                                                


Idag går det inget bra alls på morgonen.. usch, vilken seg dag jag känner att det är!


Jäkla måndagar.!


Ska sova hos en kompis i Solna inatt. Väldigt skönt! Soooovmorgon imorrn! haha kan sova en hel timma längre..
Så sköööönt ska det bli att slippa roslagsbanan!
¨Stockholm borde fan se till att rusta upp den! När man sitter i den låter det ju som om hela skiten skulle braka ihop vilken minut som helst!
Någon som vet vad jag menar!?





Nu är det bäst att jag jobbar på.. verkar ju itne som om jag kommer få någonting vettigt gjort idag! :P




TJINGELINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0