mjoo...

Idag ligger jag hemma med huvudvärk och illamående. Kan inte  för mitt liv förstå varför! mådde lite sådär igår... men det brukar ju gå över med en ipren... aldrig roligt att vara borta från jobbet såhär! :/
Tycker det är så genant. Som om de inte tror på att jag är dålig. Måste visa att jag klarar av det här.! För det gör jag! men kan intesitta med huvudvärk en hel dag... det funkar ju inte riktigt.... bajs!
Imorgon ska jag vara frisk!


Hade väl aningen tur att jag var hemma idag ändå.

En mycket, mycket älskvärd vän ringde till mig idag...
Hon berättade saker som gjorde att hon förtjänat sig mer än väl av min respekt!
Jag tycker att du är underbar som du är!
Jag tycker att du är en stark person!
Du är den jag vänder mig till när jag tappar motivation i det jag gör eller det jag vill uppnå!
Du fanns där för mig när mitt liv trasslade ihop sig medans många av dem jag trodde skulle finnas där, försvann!
Du lyssnar, du dömer inte...
I mina ögon kan jag inte förstå varför du gjorde som du har gjort, under en sån lång tid, Men du återställde allt genom ett, elelr egentligen en hel del samtal, och för det ska du veta att jag beundrar dig!
Man kan se på dig med andra ögon.! DU VÄXTE!
Du är underbar o fin preciiiis som du är!
Tro inte att vi andra ser dig ur dina ögon!
Vi ser dig, mycket mycket bättre
tack! För att du öppnade upp för mig och la ut sanningen på bordet.
Lovar att jag inte kommer försvinna från din sida.
Du har bevisat att du är så mycket bättre än många av oss andra.
DET ÄR BEUNDRANSVÄRT!





Imorgon har jag ett möte som troligtvis inte alls kommer bli kul... som tur är, är jag tillräckligt ordentlig
att jag har kollen på vad som har föregått... Så det kommer nog inte bli några problem.
men jag är ändå aningen nervös. Hatar sånt här!




Det är verkligen inte lätt att stå upp för sig själv inför andra människors blickar..
kan tänka mig att det inte blir lättare i den där staden du bor i...
där flödar avundssjukan..
Stå på dig!





Igår hade jag en rolig morgon dock. Sandra ringde när hon var på väg till skolan.. Sitt första Iv-val..
Först är hon sen...
Sen hittar hon inte dit...
När hon sen hittar och väl är framme...
Så är lektionen inställd.!

hahaha jag led med dig....! not hahahahaha
så typiskt att det blir så för dig!




ska gå ur plocka ur diskmaskinerna nu innan ögonen ploppar ut.
Känner pulsen mellan ögonen.. kanske inte är så smart att sitta vid datan...


tjingelingen


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 nu blev jag rörd / J

2008-08-26 @ 14:25:56
Postat av: maria

:) varenda ord är sanning gumman!

2008-08-26 @ 22:13:45
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0