Nej nu jävlar!

herregud vad människor är "ha"-galna!


För er jag inte berättat det för så kan jag tala om att min mamma har varit en klippa i allt detta med flytten!
Jag vet inte hur mycket pengar som har flödat ur hennes plånbokför att jag ska kunna klara av 2 hyror och börja om med mat, tandkräm och gud vet vad..
Men hon har ju inte hur mycket som helst..
Sååå jag ber min kära morbror om ett lån för att klara av att hyra ett släp för att flytta alla stora möbler som säng, bänk o sånt shit. JUST för att min mamma redan gett mig allt !!!!
Han säger att det är lugnt. Han fixar det...

I helvete heller!

Så fort jag sätter näsan utanför rummet säger tanten:
- Ja hur går det med flytten? Blir det av snart eller?
- Jaa, det blir till helgen eftersom jga blev sjuk här i veckan då min kompis kunde. så jag har fixat det på annat sätt
- JAMEN HUR BLIR DET DÅ MED PENGARNA DIN MORBROR LA UT TILL KILLEN SOM SKULLE HJÄLPA DIG??
-Eeh, va?
-JAMEN HUR BLIR DET MED PENGARNA SOM DIN MORBROR GAV KILLEN!?
- nej, jag har dem, måste ju fortfarande ha ett släp!
- Jaa bara så du  vet så sa din mamma att hon skulle betala tillbaka det! Men det kanske du redan visste?
- eeh... okeeeej.. nae det gjorde jag inte.

VAD FAN ÄR DETTA!?
Känner du att min morbror inte ens kan hjälpa m ig med 500kr utan att min mamma skulle punga ut med det med!? NÄR JAG SAAAAAAAAAA ATT JAG BAD HONOM FÖR ATT JAG INTE VILLE BE MAMMA OM MER!
Fy fan...

Min morbror säger:
- Det är lugnt maria, jag fixar det...
Sen ska tanten lägga sig i det där. Hon är så jäkla snål. kan han inte bara få hjälpa mig!?

jag kan slå vad om att hon bara vill jävlas för att detta ska bli så svårt som bara möjligt för mig. För att mamma ska behöva ta lån o shit..
DET ÄR NÅGOT ALLVARLIGT FEL PÅ DIG!

Du borde verkligen skämmas.!
jag är jättetacksam för att jag fått bo här, för allt kul ni har tagit med mig på, för allt jag har fått de här 2 åren.
Men VARFÖR kan han inte  få hjälpa mig när jag ska flytta?
HAN ÄR MIN MORBROR!

jag tror inte att du skulle behöva lida det minsta...!

Detta gjorde mig såååå ledsen.. pratade med mamma preciiis innan, då vi säger att jag kanske borde sova här hemma sista natten iallafall för att kunna säga hejdå... Det kommer inte att hända..
hon har bråttom bråttom att få ut mig...



Tanten är fan ute efter mig... :O
                                                        



ja.. usch vilket inlägg detta blev.... är så jäkla arg!


bye!



Kommentarer
Postat av: sandra

ååh vad arg jag blir när jag läser detta! fy fan vilken häxa ärligt talat! herregud låt dig o din morbror ha en egen relation för fan! usch så arg jag blir!



Du fixar det här gumman det vet jag! allt kommer bli bra när du bara flyttat ifrån det där stället!

Hörs imorn! <3 pusspuss

2008-08-28 @ 23:45:40
Postat av: maria

Jaja,... jag är bara så jäkla trött och ledsen på detta nu.. Gissa om mamma är trött på att lyssna på skiten hon med!? herreherregud.....

2008-08-29 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0