nu äre lördaaag! :D

Jag sov ut!
Det är så otroligt skönt att vakna till sådär tidigt och först få tanken att man har försovit sig, komma på att det är lördag och bara vända sig och somna om....

...zzzz.....zzzz.....zzz


Nu är det väl dags att hoppa in iduschen. vakna till lite.
Funderar på att ta min hårinpackningoch kladda in ihåret med.. känns som omk det behövs! Köpte en ny häromdagen som jag tänkte testa. Hittade de npå bodyshop... :) Kan vara värt ett försök !

poppy seed oil reviving mask





Igår kom Anna nyklippt o fin i håret.! Blev grymt sugen på att hitta på nåt kul med mitt eget hår dådå :p
Sitter och funderar på vad.. En mörk färg blir det givetvis.. men skulle vilja ha lite inslag av nåt annat.. Får se vad man kan hitta på.. ingen osm har nåt tips?





Igår kände jga mig lite ledsen.
Jobbar på o det känns redan som om vännerna inte pallar med att intressera sig för vad jag gör..
Men tanken försvann ganska snabbt då jag bnestämde mig för att de får göra som de vill. Jag tänker tusan inte tjata ihjäl mig.. känns som om jag försöker iallafall.Men när jag v'äl har tid så kan folk inte ta sig tid i 5 minö.. så skitsaksamma.

:)



Ikväll tänkte jag ta och ringa Kimmi :)
Har inte hört nåt ifrån henne på ett bra tag,.. måste ju kolla vad tusan det är som händer :P Äre en pojkvän nu!? ;)




Tjingelingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0