ouwndaug

Japp japp. Det är slut på Onsdag! Den är avklarad och förbi!
Kunde ha blivit ett bättre avslut dock.

Fick reda på nyheter som gör mig både förvirrad, ledsen och rädd.!


Men man ska inte va bitter! Så jag tar o skriver ner de lite roligare sakerna istället :)



Igår gjorde jag som sagt hela min dagsbudget klar innan lunch. Kändes skönt så in i skogen!
                                                                   
Så hade vi såkallat utvecklingsmöte med chefen. När jag kom ut därifrån så var jag väldigt nöjd! :)
Var till omed tvungen att ringa till mammsen så att hon kunde vara lite stolt över mig
Känns som om det har blivit lite fattigt med stolthet på senaste tiden..... :/
Men hon sa att hon blev längre nu när hon fick stäcka lite på huvudet, kändes varmt o gott :)

Så när jag satt på tåget hem så samtalade jag lite med Jim i telefon,
inte min lillebror då, utan faktiskt en annan Jim :P
Fick höra den galnaste historien någonsin!... enligt mig då....

Är det någon som känner någon, eller själv varit med om att ni hängt med någon hem från krogen, och när ni kommer hem, sitter dennes föräldrar uppe! Börjar prata om hur fint det är att deras son/dotter har träffat någon!
Går sedan in o har sex med denna i rummet brevid hans/hennes föräldrar....
När ni sedan känner er klara vill ni gå hem, runt halv 6 på morgonen, berättar detta för personen som då springer och frågar sin pappa , vilket resulterar i att denne ansvarsfulla far, som tror att hans son/dotter har hittat en sådan fin tjej/kille skjutsar hem dig!?

Det har Jims kompis!

hahahah jag skrattade iallafall., Så jäkla sjukt!


Ikväll är jga så trött! Ska äta lite tänkte jag. är så sugen på ris och korvstroganoff, längesen man åt det.... 8-)

Jag ska bara ringa och beklaga mig lite för mamma att jag nu är helpank och det är 5 dagar kvar till lön..... :/





Just det , jhar inte skrivit någonting alls om mitt lägenhetsletande ju!
Ska träffa en tjej som har en stor lägenhet ute på lidingö imorgon.
Ska bli spännande! Se vem hon är, hur lägenheten ser ut osv... Är nästan lite nervös! :P hahaha

Mycket skog därute.. men efter att ha bott i vallentuna borde jag väl ha vant mig!? :P haha dessutom kommer det att korta ner min resväg till o från jobbet med mer än halva tiden!
FANTASTISKT!

Idag, på vägen hem på tåget så satt 2 mindre killar bakom mig.. kanske skulle kunna uppskatta deras ålder runt 15 år eller nåt...
plötsligtsäger den ena:
- Det här måste vara Stockholms finaste område! Fantastisk skog och inte bara massa vägar och höga betongbyggnader!
Det tyckte jag var sjukligt gulligt! har inte ens tänkt på det, klagar ju jämt bara över att det är så lång ifrån allt jag gör om dagarna :P
Smart grabb det där!


Nu blir det spagetti och köttfärsås!



tjingelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0