packning

yes,
Idag har jag packat... Känns konstigt och en smula ensamt.....

Men OJ så skönt det ska bli. Skriver på pappren på måndag o sen bär det av!

Lite saker som måste inhandlas dock är säng och tv.. får se när det finns pengar till det :P Vet preciiiis vad det är jag vill ha!



 en sån fast i mörkbrunt vill jag ha..... Men det får väl bli till nästa månad...
Fyller ju iofs år med ... men det är ju 2 månader kvar... vet i tusan om man orkar vänta på det :P


nästa fredag är det ju kryssning med jobbet med. vet inte ensd om det ärr bestämt vilken båt vi ska åka med ens :P

   Det kanske blir så att vi får ro...!? :o


Nae nu har jag inte tid att sitta här.. mina rum ser ut som en enda röra... :/
Kommer inte kunna sova ordentligt som det ser ut där inne....! :/



tjingelingen

                                                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0