regn regn regn....

Idag har jag packat, tvättat och städat..

visst låter det väl som en rolig måndag?!

Anneli kom förbi för en klippning, blev hon inte fin så säg!? :)



Sen åkte jag till mamma, Jacob kom han med. Mitt i tvättandet.
Käkade tacos och jacob hjälpte till att sätta upp några jäkla högtalare. Thats right, han jobba ;) här är beviset!




Sen hjälpte han mig hem med all jäkla tvätt, och det var verkligen inte lite!!! Puh, har hft en lång dag idag.! Han fick sig en klippning till och med! :)

  



Försökte få en bild på Chili med.. men han vände andra sidan till så att säga.........



Det har varit en så lång dag, tankspridd som tusan. Har försökt att få till allting så jag vet att allt är klart när jag åker härifrån så att Frida inte behöver börja med att fixa iordning någonting.
Oj vad klockan var mycket såg jag nu... 03.00.. och jag soj sitter o väntar på att mina pomme ska bli klara.! Får bli sova efter det!
Känns bara som om jag verkligen har glömt någonting..
aja, tåget går inte förns halv 6 imorrnkväll, så jag hinner väl med allt tillslut iallafall :)

Chili har slocknat är brevid! :)




Hoppas ni andra i Sverige sover lika gott =)



tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0