så var det söndag igen..

Känns som om helgen bara flugit förbi.. :/ Inget kul alls ju!

Kroppsläsningen var otrolig!
Det häftigaste jag upplevt på bra länge! Snubben kolla på mig, i mina handfltaor, hur jag står och går. Sen sitter han bara o tittar i mina ögon medans han berättar hur jag är som person..
Och detta är inget fejk, folk!
Allt han sa stämde! Höll på o trilla av stolen många gånger då han träffade vissa känsliga punkter.
Men han gav mig tips o råd på hur jag skulle göra för att lära mig vissa beteenden...
Får en skiva hemskickad nu i veckan där hela läsningen är med! Undra om man kan lägga upp den.....?

Ja, ja I vilket fall som helst så kan jag rekomendera er att göra en sån läsning! Det ger en otrolig självinsikt! och inte allt är dåligt! Han fokuserar väldigt bra på de bra egenskaperna med!


Sen har helgen bara rullat på utan slut.. Känns ärligt talat förjävligt att vara hemma igen. Jag saknar mina 011or som bara fan!
Hur gick det till!?

Jag kan inte påstå att jag vantrivs i sthlm som stad... Det är mer mitt boende här som jag håller på o bli knäpp på!

Missförstå mig inte, Det är otroligt att jag kommit så långt som jga har ändå!

Men gnället börjar ta över och jag orkar inte med tjuriga kärringar och jobbigt shit längre! Jag MÅSTE hitta en ny bostad. snabbt så in i helvete! ppuuuh!


jag blir bara så ledsen.. o trött....!



Skriver senare... just nu är jag lite ledsen i ögat känner jag...



Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0