såå ja

Nu är jag på lite bättre humör :)

De hålls på i badrummet, vill ju bara att det ska bli klaaaart! :D

Imorgon är det måndag folk! Min sista lediga dag innan allvaret slår till i min vardag!
inget jag ser fram emot just nu-...
Men det ska bli så skönt att komma igång ordentligt, få en lön att kunna leva ordentligt på! fantastiskt!

Men imorrn är det som sagt bara måndag! Tänkte att jag skulle ta o åka ner till "centrum" och använda min ena studentpresent. Tänkt köpa mig en snygg, ordentlig klocka! Känns som om det är dags för det nu! har inte haft nån på hela sommarn!

funderade på någonting mer orginellt och ordentligt som den här:




Och sedan när jag kikade vidare hittade jag den här:
Inget vidare snyggt armband eller nåt på denna bild, men det måste man ju kunna välja själv.
Saken var ju den att det vore gosigt att kunna ha en bild på det/dem man tycker om :)




Men vi får väl se vad jag kan hitta på :P Ingen bra idé att köpa mig presentkort till smyckes/klockaffärer.. jag bli lite "ha-galen"....
Får väl gå in i affären med nån form av låtsaskänsla av att ha tvångströja på sig... eller skygglappar!?

                               Något borde väl funka!?  

Men för tusan, nu regnar det igen! :O
Var kommer det ifrån!?
Regneeeet det baaaaara öser neeeeer!
Segt att man inte är litet barn längre.. då roade man sig iallafall ... ut o hoppa i vattenpölar.
tjohoooo.. jag borde göra det. hoppa ut lite aggressioner!


Tänkte att jag skulle ta en runda i rummet och plocka iordning lite..
söndagsgöra kan vi kalla det!

Krya på dig Frida!


Tjiiingelingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0