tjohooo


Inte tusan blev det någon klocka för min del.
Ångrade mig när klockan ringde imorse.. satte mig upp, sen kom jag att tänka på att det faktiskt var sista dagen "i frihet" som vi kan kalla det.. så idag har jag gjort aaaaabsolut ingenting!

Ska ta det där med klocka o sånt där någon dag efter jobbet tänkte jag.

Har spenderat största delen av min dag att försöka få tag i Anna... man kan undra var felet är ibland! :S




Min lilla gummsa hade haft en väldigt trevlig kväll igår!
Som sagt... avundsjukan flödar ;P hahaha


Fick skivan från kroppsläsningen idag med. tänkte sätta mig och lyssna på den med en kopp kaffe och sedan ska jag faktiskt sätta mig på träningscykeln ett tag tills det slutat regna.
Då blir det en promenad :)


Höres o synes..
Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0