tjolahopp tjolahej

Idag är det söndag... Jag hatar söndagar!

Igår var det inte mycket folk ute.. Frida och jag cyklade til Kalle, ja herregud, vi cyklade. Vingligt var det.! Men fram kom vi ju!
Sen blev det att gå till Olearys med det folket o tog en cider o snacka lite skit bara. Det var nice ändå. var inte riktigt på hugget..

      Kalle från sin fina sida...


Men i fredags var jag i gasen.... :P hahaha

Nu har Frida åkt till Kalle, jag tänkte allra först göra iordning tvättkläderna tills tvättiden imorgon.. usch så tråkigt det är att tvätta, men när både Frida och jag har brist på underkäder, då vet man att det är dags. haha
Efter det tänkte jag ta en tripp till min kära far, käka mat o snacka skit med gubben innan det är dags för mig att åka hem igen...
Kommer kännas så segt att åka hem till Stockholm igen. Varit ledig hela sommarn ju, och nu slår verkligeheten till och det är dags att åka hem och jobba igen..
Tomt utan Frida, Chili, familjen, sandra, Jacob o co .... osv....Usch, denna gång blir det tungt att åka hem.

Vet ju att jag kommer bli dålig på att höra av mig med. Längre arbetsdagar får man leta efter!

När jag tänker på att åka hem får jag en klump i halsen... hajajr inte varför, jag vet ju att jag kan komma hem o hälsa på när jag vill, det är inte långt... men jag kommer sakna ihjäl mig!
usch.... tror jag behöver gråta.. eller nåt. hahaha har inte varit ledsen på så länge att jag glömt hur man gör :D Helt underbart vilken bra sommar jag har haft!
MÅnga glada minnen att se tillbaka på, mycket nya personer har jga lärt känna och planer inör höst och vinter har gjorts.
Om jag tänker efter så är nog inte klumpen ledsamhet iallafall..... :D


Nu vringde far min, så det är dags för mig att lämna datan

Ha en bra söndag!



puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0