dan före dan, före dan, föredopparedan..

Idag har det varit full fart! :)

Jag skulle ha haft med mig Frida för träning imorse innan hon började jobba.  Men inte fan svarade hon när jag ringde så tidigt på morgonen.
Men jag var minsann uppe! :)

Har fixat Anneli klart i håret. Nu är hon blond igen! :) Ordentligt fixat o inget som ser fejk ut inte..! :)
Väldigt glad över att det hann bli helt klart innan jul!¨

Sen var jag och solade och grejjer. Brände mig på bröstet och i ansiktet. haha otroligt hur färgn kom snabbt o fastnade. måste ju dock hinna med en hånh till innan nyår.. MINST! :P
Tycker det är så avslappnande att ligga i solariet. Man får stänga in sig med lite sol och ha bra musik på o kunna ha lugnet att tänka. 
Fick mycket ur hjärnan angående jobb och annat.
skaj ag ta steget att flytta igen?

Efter de skyndade jag hem o hann äta med mamma  o lillebror innan mamma åkte o jobba.


jag har suttit och försökt träla ihop hur jag ska kunna fira jul med alla som jag vill fira med.
Baksidan med att ha separerade föräldrar...
men vi ska ha "lill-jul" med mormor o morfar o moster o sånt imorgon kväll.
Så julafton spenderas nog med mamma o lillebror på dagen..
Sen åker jag till pappa lagom till Kalle Anka och firar med syskonen o honom.
Sen blir det nog att åka till Anneli o godingarna runt 7tiden eller nåt.

Känns som om det inte är en omöjlig plan! :)


Jag är trött! Väldigt trött eftersom jag gick upp runt 6 imorse för att vakna till o sådär innan vi skulle ner o träna. Blev väldigt ledsen när Frida inte svarade.
men det är sånt som händer när man sover sådär riktigt hårt!
Ive been there!
Tror att den skönaste sömnen har man när man verkligen däckar av trötthet. man försöker hålla ögonen öppna men det går verkligen inte...!
Hoppas jag somnar så snabbt ikväll..


Tråkigt inlägg det här... Sorry!

JANNIE FÖR FAN! SVARA I TELEFONEN! :P



Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0