=)

Ojojoj, kände att det var ett par dagar sen jag skrev. skärpning!

I Tisdags fyllde wonderbara Sandra 19 år :D
Vi hade minsann kalaspartymiddag! Planka o drinkar o massa luftigt snack. Underbr kväll!!!
Självklart glömde jag kameran, Frida var lite mer snabbtänkt än jag och fick med sig den, så jag får nu sno de bilder från kvällen som hon lagt upp på sin blogg..
Jag vet minsann att många mer kuliga togs, men inga hon lagt upp, jag fr se till att hn skickar gramarsbilderna til mig! De MÅSTE upp!!!


FÖDELSEDAGSBARNET I EGEN HÖG PERSON













                              




KALASMYSIGT   :)

Igår, Onsdag, hade jag en väldigt lugn dag. Huvudvärk hela dagen. Har så jäkla ont i ryggen. Fick massage på kvällen, hjälpte en aning.


Idag är det torsdag, har lekt med Chili hela efteriddagen, många promenader och grejjer. Inte helt dåligt de ;P
Han har blivit så duktig :)
Sen skulle mamma iväg med jobbet ikväll, spela bowling o käka mat, så jag är lite barnvakt åt lillebror. Inget vidare, tycker han kan bli så stor nu att han klarar sig själv...
nice tanke.!
Skulle ha "skönhetskväll" med Sandrew idag med, men det verkar inte hinnas med :/ Om inte mamma hör av sig snarast och säger att hon är på väg hem. Klockan är ju redan halv 9... :/
O annars tänkte jag iallafall hinna ner till Frida, men hon har inte ringt än... Vile ju med se björn Gustavssonfilmen!
Får låna den i värsta fall.... Om hon nu inte hyrt den!? :O Hemska tanke!

Nu ska jag natta lillebror och hoppa in i duschen, har inte mamma ringt sen så ringer jag henne.

TJingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0