fredagsgos

YES!

Vaknade med huvudvärk. Inte ett dugg roligt faktiskt.

Kom upp ur sängen runt 06.30. Började plocka i lägenheten o sprang sen upp på stan för att köpa de sista julklapparna.. jag har fått vara vääldigt fiffig i år....
Men klar är jag!

Så kom lillasyster hit. Blev en seg eftermiddag med lite mat o sen slockna vi i varsinn ände av soffan..
Skönt att kunna vara precis skittråkig med systeryster ibland med.

älskar dig skitunge! :D





Så åkte jag hem till mammsen, och slog in de senaste julklappsfynden, och så kom plötsligt lillebror med julgranen :)

                                
   

Så det blev till att träla ihop den så den såg liiite representabel ut.. lKan faktiskt inte påstå att det är vårat starkaste försök.. Vi har ju haft finare granar om man säger så....

Sen höll mamma och jag på att svälta ihjäl, så det blev kinamat. Mycket gott och väldigt längesen jag åt det.. Är ju precis tokig i bambuskott!!!! Tror att mamma kanske fick 3 .... eller nåt... :P

Och efter det ringde pappsen så jag åkte dit o tog en fika o snacka lite skit. Ganska skönt, men tillsist var jag tvungen att be gubben köra hem mig .Så ont i huvudet och trött som bara den.. Självklart kan jag ju inte sova nu när jag är hemma iallfall...


Det är Alien på tv.... Sån jäkla skitdålig film!!! Snubben som kom på denna måste ju ha ett tråkigt liv, mycket fritid och en jäkla fantasi...
Han kladdar ihop en film och resultatet är inte fullt så konstigt  - Skitdåligt!!!
Troligtvis skulle jag inte kunna göra nåt bättre jag. men jag har iallafall förnuftet och fötterna på jorden, så jag låter bli att ens försöka!

Imorgon ska jag sola!! Jag har längtat efter det hur länge som helst, o så ska jag försöka hitta nåt lite enkelt till julafton.. Det är knepigt det där.. Jag vill ha nåt riktigt rött.. tunika eller liknande.. men inte tusan finns det sånna kläder utan att jag ,  med min kropp ska se ut antingen som en julnisse eller en gammal tant..
Typiskt.
Men imorgon går jag på klänningjakt... och då jäklar går jag nte hem förns jag hittat nåt!!! :)


Hoppas ni har en bra kväll.!!
Ska gå och kurera min huvudvärk lite.. kanske med ett bad`? Tåls att tänka på.......



Natti Natti




Kommentarer
Postat av: simone sjöberg

haha jag ser inte klok ut, det är verkligen ingen skämt, haha nej gud, hittade du absolut ingen annan och om dte är dne dära bilden du tänker ge till pappa så kommer jag hata mej sj! gudd!

Älskar dej med och med ditt sällskap;)<3

2008-12-23 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0