Genomgång av år 2008 i stora drag..

Jag har fått en hel del gjort under det här året.
Det har varit mycket skratt, tårar och bitterhet som andra år, men jag har vuxit! Jag är starkare nu än för ett år sen,
Såhär såg mitt 2008 ut i stora drag:


Januari:

* Genomgick min efterlängtade operation
* Frida försökte sälja mig till en spanjor för ett glas öl. Jag vägrade.


Februari:

* Nordea försökte blåsa mig på en stor summa pengar då överföring skulle göras.
Tacka fan för att jag upptäckte det.!!


Mars:

* Farfar trodde att min lillebror Jim var min dotter. Pappa förklarade för farfar hur det låg till
* Jag inser hur sjukt dålig självkänsla jag har och börjar fundera på vad jag behöver göra för att förbättra min situation.
* Min barndomsvän genomför ett allvarligt självmordsförsök. Tack för att du lever idag!


April:

* Jag var dödssjuk. Öroninflammation, halsinfektion och bihåleinflammation på en o samma gång.
* Testade att gå på diet, det höll inte mer än 2 veckor.
* Skaffar mig en amerikansk vän som lever mitt drömliv


Maj:

* Fullt ös på Jannies födelsedag
* Var för full för att komma in på Linns studentskiva
* Helena blir utnämnd till stureplans 3e hetaste brud - Firas ordentligt.


Juni:

* Tar studenten
* Sandra och jag får idén att cykla tandemcykel till Spanien
* Första året jag tog mitt första dopp i sjön så tidigt som på midsommarafton


Juli:

* Började arbeta på Tele2 företag
* En jäkla massa festande
* Kroppsläsning med Johan Ekenberg

Augusti:

* Flyttade från Vallentuna till Lidingö
* Johanna gjorde sig grymt förtjänt av min respekt!!!

September:

* Wild Wild West - tema på kontoret
* Fick oväntat 2473 kronor på lönen
* Emelie och jag skapade en tradition. pannkakor varje torsdag på lunchstället i Nacka Strand
* Jag fick ringa ett samtal till vår allas Bengt Magnusson. Trevlig karl det där! :)


Oktober:

*  RIP Wilma 4 år
*  RIP Niklas taleman
*  jag fyllde 19
* Tele2 galan


November:

* Blev blåst av en arbetsgivare
* Flyttade till Norrköping


December:

* Började engagera mig politiskt
* Lillebrors första simtävling
* Firat jul



Så mitt år har inte varit det bästa.  SÅ jag satsar all in på 2009 o göra det till bästa och roligaste året på mycket länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0