hujeda mig!

Nu är klockan 04.00

Och jag har suttit sedan 23.00 eller nåt o letat jobb. Sökt 10 idag. eller ja... snarare inatt
Känner mig ganska överambitiös att sitta så länge.
Sökt så sjuka jobb att jag inte ha en aning om vad jag  tar mig till om jag faktiskt får dem!
Men måste ju söka.. stränga order från arbetsförmedlingen...
Fick brev från dem idag, att söka ett frisörjobb... Känner ju inte att jag vill jobba med det, vilket jag också informerat om.. tydligen gick inte det budskapet hem.

Att vara arbetssökande är det värsta jag varit med om i hela mitt liv!
Jag har aldrig känt mig så misslyckad.
Bara känslan av att inte ha nåt att göra om dagarna när alla andra jobbar är så jäklarns smärtsam!


Mamma hade en jättebra aff'ärsidé för mig o Johanna.. Ska ringa till henne det första jag gör imorgon o se vad hon tycker. Det är kanske en idé over the top. Men varför ska man inte satsa? :O
Vågar man så vinner man.

Maria är på krigsstigen inatt!


Så får vi se om Chili vill ha sällskap imorgon eller om Frida är ledig :) Vilket fall som helst så ska mamma o jag ta en fika hos mormor, sen blir det att g åtill arbetsförmedlingen o visa upp mina tidigare anställningspapper o visa vilka jobb jag har sökt hittills.
Hoppas fan i mig att de blir nöjda!

Sen får vi se... dagen kan bjuda på en del överraskningar.
Om jag lyckas hålla mig vaken så att säga. :)


Inga bilder alls idag. VIlket tråkigt o totalt onödigt inlägg det blev..
Självömkan - Hjälp, någon!


Sov så sött Sverige! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0