Its Friday, friends!

Jajjamensan, helgen är här!

Jag somnade jättetidigt igår.. tror inte  klockan hann bli 21.00 ens!
Bra trött efter en lång natt o sen tidigt upp igår.... SÅ man  kanske kan säga att jag förtjänade att få en så gooood natts sömn inatt? :P  lite iallafall...
Drömde så sjuka drömmar. ÄLskar det. Att kunna komma ihåg drömmarna!
som vanligt handlade det mesta om  krig.. man kan ju undra varför...
Kanske kan det vara för att jag känner att jag just nu utövar nån form av uppror gentemot mig själv..?
Jag vet i tusan, men spännande är det!

Idag mår jag inte alls bra. Tror jag har feber och har ont i hela kroppen.
Ska på Davids luciafirande i skolan,  så jag måste piggna till tills dess :) SÅnt mys man inte kan missa ju!

   
Bilder på Davids firande hoppas jag kunna lägga upp senare.. Om jag kommer ihåg kameran :)


Sen får vi  se. Skulle ju ner till arbetsförmedlingen med Sandra också... får se när hon ringer sen. Måste hinna in i duschen, då brukar man ju må lite bättre :P
Så ska jag hinna diska också, så kanske mamma blir lite glad!


Fick sms om mufs julfest den 20nde, Det skulle vara jättekul att kunna träffa alla, men vet i tusan..
Ska se vad som står på litan med familjen först o främst :)

Men nu blir det diska!

Tjingelingen



Kommentarer
Postat av: J.

Har frågestund, ställ gärna en fråga: http://jantra.blogg.se/2008/december/fragestund.html#comment



2008-12-13 @ 20:04:55
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0