jaha ni!

Nu är ju då klockan 12.25 och mamma och jag har precis kommit hem från förmiddagsfikat hos mormor.

Chili fick följa med, så det blev långpromenad för honom. Ganska skönt. Smutsig när vi kom hem, så han fick torkas någorlunda ren med handduken.. ingen favoritbehandling - det är noterat!


Jag fick iväg 10 st jobbsökningsmail igår! wihuuuu
Har fått svar på att man behandlar min ansökning på 2 av jobben än så länge. Inget man kan vara säker på dock, Men oj så skönt. jag MÅSTE ha nåt att göra.

Cv´t och det personliga brevet kanske blev helt okej sen iallafall. :)





Måste ringa angående frisörjobbet i linköping idag med.. Får inte glömma det. Men hur lätt är det att få tag i en frisör mitt under dagen? Inte fan har hon tid o prata med mig inte... jaja... försöka måste man

Nu ska jag ringa o berätta för johanna om min affärsidé.
Är väl skeptisk till om hon kommer vara intresserad


tjingelingen





Kommentarer
Postat av: Jannie

Älsklingbälskling jag kan göra ett par örhängen istället :D





Hur mår du, hur är allt hemma?



Ring mig och jiddra lite!

2008-12-11 @ 12:54:09
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: mackan

10 ansökningar på en dag inte illa, känns som att du borde få komma på intervju hos minst ett av dom,tycker man:P vad e chili för sorts hund? bara av namnet att höra känns det som en liten hund, stämmer de?:P

2008-12-11 @ 20:44:11
Postat av: Jannie

Hahahha söta du jag är bara lite vimsig! För dig har jag alltid tid. pussaflussa

2008-12-11 @ 23:40:35
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: maria

jadu Mackan, det tycker jag också att jag borde... men vi får väl se. :P

haha jaa, det är en liten lien vovvsing =)

2008-12-12 @ 09:16:55
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0