Juldagen.

Vilken härlig jul det blev trots allt.
Var lite deppig över att det inte fanns nån snö, men under dagen igår så singlade några, ytterst få, flingor ner över stan.
Vaknade i soffan då mamma plockade fram julfrukosten.
mumsfillibabba!!!
Sen kom man på att kolla i julstrumpan. Och där hittade man en hel del godis. Har allt kvar dock eftersom jag heeelt glömde bort den senare under dagen med.... :)

           


Sen fick Lillebror Mårten bråttom med att få ut julklapparna...

     



    


Sen delade vi på oss. Mamma åkte till släkten och jag åkte hem till pappsen.



Han lagade mat medans Simone, Jim o jag kikade lite på tv o grejjer.
Blev julklappsutdelning även där.. :)

   

   

   


Sen fortsatte jag hem till Anneli och jacob.
Fick ett jättefint armband från jacob!!



Behöver dock gå o lämna in det för att det ska bli lite mindre. Men det tar ju inga tider :)

IKväll ska folket ut. Jag vägrar!
Skulle vara med Jacob, men han skicka sms  om att han skulle ut. Såååånt är livet på en pinne :)
Så jag tänkte kika upp till Frida sen, men hon är antagligen sådär äckligt trött efter jobbet... Kan tänka mig vilken rush de har haft...


Hoppas ni har haft en lika mysig jul som jag!

Nu ska Chili och jag slappa.  Han har redan däckat här på armstödet brevid mig :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0