LillJul :)

Yes, så idag var det då lilljul med mormor o morfar, moster Cicci, hennes man och mina 2 kusiner och självklart lillebror!

Finns väl egentligen inte så mycket att skriva om detta...
Det är lika trevligt som alltid att träffa släkten :)
Imorgon är det ju julfirande med heeela tjocka släkten, men jag kommer spendera julaftonseftermiddagen hos pappa och 2 småsyskon där :)


Ungefär såhär såg kvällen ut :

Deras gran är bra mycket finare än vår.... :P



Våran ser ut som ett bombnedslag.. därför kommer bild på den inte läggas upp här :D

   

                          

     


En de lpaket fick jag med! :)

Nya hörlurar
album till mina 700 bilder jag nu beställt ut från datan
biokort
choklad
dushtvål
Badkars"luktagott"
Film





Nu ska jag städa badrummet och göra köttbullar tills imorgon :)
För det ansvaret har jag tagit på mig! :)



TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0