lördagkväll.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle ut på klänningjakt och skulle minsann inte komma hem utan en klänning?
Det gjorde jag.. Jag hann inte ens med att gå på stan.
Städade klart hemma hos anneli, har nog aldrig städat så noga i hela mitt liv!!
Sen åkte jag hem till mammsen, käkade mat och slappa lite framför tvn. Efter det blev det att åka och storhandla mat till julen...
Jag HATAR att handla mat! Det måste vara bland det tråkigate på planeten!

Så nu har vi druckit kaffe i våra nya julmuggar... :)
Visst är de mysiga!? :)

                           

Så köpte  vi filmer med.
Blev
Evan Den Allsmäktige - ja.. lite töntig kanske, menjag tycker den är kul
Och
Asterix o Obelix möter Ceasar - Nu hoppas jag FAN på att Jacob blev glad att jag hittade den på svenska!
                                                            soooooooooom han har tjatat och letat efter den.
                                                             Smsade honom den glada nyheten.. men han har inte svarat.. Så det
                                                            kankse inte är så kul som jag tyckte :P haha

Nu ikväll blir det alltså att se på Evan och svulla godis, snacka lite skit med mammsen =)
Och vi har inga planer i världen på att vara nyttiga ikväll. Vi har bankat upp med både det ena och det andra. Jag ska ju och simma imorgon och sen blir det solning.
Så jag känner att jag kaaanske kan undgå skuldkänslor över detta imorgon ;P

                               


Mammsen köpte även nån ny energidryck som hon tyckte att jag skulle testa...

                      LO - CARB
                      MONSTER
                       ENERGY

   

Nån av er som har testat den ??

Lite väl söt för min smak.. Men iofs... säg en energidryck som inte är söt..?

Jag har funderat på en sak.
Den senaste tiden har jag drömt en jäkla massa saker.
Och alla drömmar jag har är otrolgt verklighetstrogna.
Inga drömmar om nån som jagar mig, utomjordningar eller  annat tokigt..

Eller ja.. hade en gång en dröm som jag tror handlade om hur jag trodde att framtiden skulle se ut...

Men för det meste drömmer jag om vardagliga saker. Tjaffs med kompisar, shoppingrundor etc.
Så när jag vaknar så vet jag inte om jag har drömt eller om det har hänt.
Hur kommer det sig?
Att man kan lura sin egen hjärna i sömnen på det där sättet?
Ganska intressant , så jag måste kika mer på det där...!


Nu ska jag hugga in på godsakerna tillsammans med mamma.

Hörs imorrn, ha en kalskul lördag!


Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0